Wybór idealnego zapachu to trudne zadanie, szczególnie że na rynku konkurują perfumy i wody toaletowe popularnych marek oraz producentów niszowych. Problematyczne są też kwestie indywidualne oraz preferencje związane z porą dnia czy okazją. Nie wszystkie zapachy sprawdzają się na co dzień, tak i na szczególne okazje lepiej jest zdecydować się na coś wolnego od sztampy.
Z czego wynikają ceny perfum
Dobrej jakości zapach kosztuje co najmniej 100 złotych – cenowe okazje często dotyczą testerów, które można, i warto, kupić w internetowej drogerii z perfumami. Koszt dla nabywcy wynika między innymi z takich czynników, jak procent substancji zapachowych w gotowym produkcie, polityka cenowa marki, pojemność (większe opakowania wychodzą sporo taniej niż małe flakony) oraz miejsce zakupu. Istotne znaczenie na wartość mają też bezpieczeństwo użytkowników, wynikające z licznych testów konsumenckich i laboratoryjnych, oraz składniki (im więcej naturalnych, tym cena winna być wyższa). Aby kupić porządne perfumy, na szczęście nie trzeba wydawać kilkuset złotych. Warte uwagi kompozycje zapachowe o sporej objętości można znaleźć, mieszcząc się w budżecie do 150 zł w sklepie https://perfumy.pl/.
Dla niej
CK IN2U to wyjątkowa kompozycja, łącząca w sobie delikatne nuty kwiatowe z wanilią, czerwonym cedrem, ambrą oraz różowym grejpfrutem i czarną porzeczką. Takie połączenie sprawia, że Calvin Klein IN2U wybierają kreatywne kobiety, chcące podkreślić swoją niezależność.
DKNY Women to zapach mający premierę w 2011 roku. Do dziś zachwyca tu połączenie cytrusów, fiołka, nut drzewnych, orchidei i kwiatu lotosu. Kuszący jest też flakon, nowoczesny i mocno sięgający do klasyki sprzed lat.
Giorgio Armani Emporio She to pełna dynamiki kompozycja, którą chętnie wybierają kobiety spędzające czas w miejskiej dżungli XXI wieku. Mandarynka, gruszka, limetka i ananas świetnie łączą się z jaśminem, konwalią, sandałowcem, ambrą i piżmem. Na uwagę zasługuje też design flakonu, będący nawiązaniem do najlepszego wzornictwa w stylu moderne.
Cacharel Noa to kompozycja subtelna, delikatna i zarazem bardzo zmysłowa. Za całość odpowiada połączenie piżma, kolendry, piwonii i świeżo palonych ziaren kawy. Aromat wzbogacają też drzewo sandałowe, mech i świeża trawa. Francuska marka to też dbałość o formę, co widać na przykładzie klasycznego flakonu.
Dla niego
Versace Man Eau Fraiche to zapach wybieranych przez miłośników elegancji i nowoczesnych trendów. Aromat to przede wszystkim szałwia, cytryna, piżmo, czarny pieprz, tytoń i drzewo różane. Także projekt opakowania z kolorystyką przypominającą bezchmurne letnie niebo i lazur morskiego kurortu zasługuje na uwagę.
Kenzo L”eau Kenzo pour Homme to klasyk znany od 1999 roku. Połączenie yuzu, cytryny, zielonej papryki, mięty, lotosu, piżma i cedru do dziś imponuje i zachwyca kunsztem mistrzów pracujących dla firmy założonej przez Kenzo Takadę. Flakon przypominający poruszającą się wodę do dziś prezentuje się okazale. Jest klasyczny tak jak i zapach.